cari-cari aku disini

Saturday, August 7, 2010

lagi2 pasal kutuk negeri johor....adoiyai



Dlm beberape ari ni, kecoh betul kat FB (facebook) sbb ade sorg minah ni ckp JB hina sebab xde famous amos, ala biskut yg x berape nak sedap tu....die ckp JB hina sebab xde jual biskut tu..kalo ade pun kat senai airport..kat atas ni la print screen wall minah ni smpi kecoh dlm FB....pastu ade lak mereka2 yg rajin sgt2 buat page HATE si minah ni..pada mulanya aku pun join gak, yela geram siot die kutuk negeri aku sebab biskut jual kat GIANT tu....pastu lame2 bile makin ramai fan join, suasana jadi lain lak...maki hamun, caci mencaci, ugutan, sumpah seranah semua dah keluar dri org2 yg konon2 ngaku anak jati JB.....

time tu aku dah malas lah nak ikut komen, siap ade komen yg mengaibkan keluarga si minah ni pun ade...aku try la sound fans yg buat komen mcm tu, ade yg sokong ade yg bangkang....makin lame makin jauh terpesong....si admin page ni lak makin bakar2 lagi kemarahan fans dlm group ni...makin menjadi2 la komen2 yg dorg post tu....ape yg aku malu sgt, aku pun anak jati JB...lahir kat HSAJB, membesarkan JB, sekolah kat JB, kerja kat JB, skrg bisnes pun kat JB xde la marah sgt smpi mcm tu...yg dorg2 ni yg dah sebuk merantau ke luar JB konon2 kat negeri lain leh cari rezeki nak tunjuk semangat ke"JOHOR"an yg tinggi lak....dorg punye maki mmg x ingat langsung....sgt2 mengaibkan...pada aku si minah ni salah sikit jek....tapi fans2 dlm tu punye salah lagi teruk dri minah tu....astaga...manusia2...bila akal diketepikan dan nafsu menjadi raja, manusia jadi hilang punca....lu pikir la sendri...huhu

No comments:

Post a Comment