cari-cari aku disini

Thursday, August 5, 2010

salam pembuka kata....dari aku utk kamu semua...

Alhamdulillah, akhirnya aku berjaya juga buat blog utk diri aku sendiri. dari dulu lagi sebenarnya aku nak tulis blog ni cuma macam malas je. ntah kenapa arini aku rajin lak. padahal ade banyak kerja aku nak kene buat ni..huhu...

aku pun x pasti ape yg aku nak tulis dalam blog ni...belum ade bahan atau idea lagi..tapi kadang2 tu banyak la pulak idea yg datang, tapi mase tu aku tak buat blog lagi...huhu...maaf la yer kalo cara penulisan aku ni tak ikut spesifikasi DEWAN BAHASA & PUSTAKA, sbb ni blog aku kan..suke aku la nak tulis ejaan mcm ne..bahasa pasar ke, bahasa rojak ke, janji ape yg aku nak sampaikan org phm...kalo tulis serius sgt pun bukan org nak bace ye tak?..hehe..

aku harap dgn adenye blog aku ni, aku akan jadi rajin la menaip mcm aku rajin ber"FB" skrg ni...hehe...aku akan cube sharekan ape yg aku alami, hadapi, terserempak, terlihat, terdengar setiap ari dlm hidup aku...kire mcm diari la jgk cume lain skit jek...hehehe....terpulang la pada korg nak cakap ape psl aku, janji aku x kacau hidup korg sudah...ok :) hehehehe

No comments:

Post a Comment